sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Perjantai 9.5. - Lopussakin uutta

Tänään päiväni oli pari tuntia lyhyempi verrattuna muihin harjoittelupäiviini, koska minun oli ehdittävä junaan, joka kuljettaisi minut takaisin omaan lukiolaiselämääni. Sitä ennen edessäni olivat viikon viimeiset työtunnit, joiden aikana ehdin vielä tehdä ja oppia uusia asioita. Pyyhin pari eiliseltä jäänyttä hyllyä sekä tutuksi tulleeseen tapaani otin passikuvia. Elina näytti ja neuvoi minulle, miten hän yleensä muokkaa studiossa otettuja valokuvia ja sain sitten itse kokeilla näitä oppeja omiin kuviini. Sain myös lähettää mainospostia naimisiin meneville, mahdollisille tuleville asiakkaille. Paljon muuta en sitten enää ehtinytkään tehdä ja ennen kuin huomasinkaan oli uusien ja ihanien kokemusten täyteinen harjoitteluviikko ohi.


Olen oppinut viimeisen viikon aikana paljon sellaisia asioita, joista tulee olemaan minulle vielä varmasti hyötyä. Tärkeimpinä kokemuksina pidän asiakaspalvelun harjoittelua, sillä sitä ei oikein lukiossa voi oppia sekä kuvanmuokkauksen minulle uusien sisältöjen oppimista. Olen myös tavallaan valaistunut siitä, millaista valokuvaajan ammatti voi olla eräässä useista muodoistaan. Olen erittäin tyytyväinen työharjoitteluviikkooni ja näissä tuntemuksissa tuntuu hyvältä palata koulumaailmaan, vaikka olisinkin voinut helposti jäädä harjoitteluun vielä toiseksi viikoksi.

-Elina

Ei kommentteja: